یک مجری قرآنی  رسیدن به جامعه آرمانی را در گرو توجه جدی به دستورات قرآن کریم دانست وگفت: کار قرآنی موجب تعامل بیشتر مسئولان  برای رفع مشکلات کشور می شود.

به گزارش شورای اطلاع­ رسانی دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری­ها و رسانه­ های برخط قرآنی آیات، طاهره قیومی ، مجری خبرهای قرآنی با اشاره به اینکه قرآن علاوه بر گسترش آموزه ­های شرعی و دینی چتری جهان­شمول برای همه امور بشر است، اظهار داشت: کار قرآنی موجب همدلی و همکاری مردم و همچنین تعامل بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات جامعه در همه زمینه ­ها می شود.
وی با اشاره به هجمه گسترده استکبار بر علیه آموزه­ های قرآنی افزود: اگر جهان اسلام می خواهد برروی موج بیداری اسلامی بدون بحران اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پیش رود باید زیر چتر قرآن نظام مند شود زیرا همه مسائل را می­توان با استفاده از قرآن تفسیر و تبیین کرد.
قیومی رسیدن به جامعه آرمانی را در گرو توجه جدی به دستورات قرآن کریم عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان رسانه­ های ملی باید به این باور برسند که آخرین معجزه خداوند برای نجات بشر است و آنان با تمسک به این منبع ناب و کهنه ناپذیر از دیگر منابع بی­ نیازند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا